Ce am facut

Posted: Martie 15, 2012 in Diverse

Nu am scris si totusi am scris.

Cand crezi ca iti pierzi controlul,

Cand simti ca zidurile pe langa care ai trecut apar si rasar inapoi in propriul drum cu si mai mare ferocitate.
incepi sa iti pierzi speranta si sa crezi ca nimic niciodata nu are sa mai faca sens. Nu acel sens, cel putin.
Atunci incepi sa stii sa incepi lumea, sa nasti si sa creezi in armonie cu toti cei din jur, aproape indiferent de contextul in care te afli. Avand insa spatele unei iubiri incredibil de mari si de sincere pentru cei din jurul tau. Care iubire incepe sa faca copiii pe care incepe, de la sine, sa ii faca.
Doamne asculta-ne ruga, pentru ca noi suntem pregatiti, pentru viata la fel ca pentru moarte.
Asculta-ne si iarta-ne fara sa fie nevoie sa ne iertam unii pe altii, caci la asta suntem, nu-I asa, experti, deja.
Asculta rugile batranilor nostri, in masura in care trebuintele noastre au fost satisfacute cu lejeritatea pruncului care abia invata sa mearga, apoi sa zboare. Ca in primul zbor cu avionul al unui copil. Ca intr-o calatorie de auto-inaltare pe care ai mei mi-au facut-o cadou.
Asculta-ne ruga, dar si multumirea si smerenia.

Asta ca sa compensez ca nu am mai scris. Teatrul insa ma iubeste, se pare, intr-o masura.

M-am intros asadar cu cativa ani dupa. Cu tot ce am invatat si inca ceva, insa fara grijile cu bani si alte ocupatii altele decat teatrul, folositoare si ele ca orice experienta in viata.

Sper sa va regasesc si pe dumneavooastra, cititorii, cu un suflu nou, demna de noi si generatia noastra de nebuni.

Asadar, cu facebook sau fara? inainte cu scrisul, cu stiloul, si transmisul din nou, in megabiti, pe blog.

Cu drag,

Autorul.

Lasă un răspuns

